ottilias

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

NillaNanic!!! :DD

Av Ottilia Höglund - 12 januari 2012 19:20

HejHej!

Nu tänkte jag berätta lite om en av mina favvisbloggar :D

NILLA NANIC!

Jag gillar verkligen hennes blogg för att hon har roliga videos, bilder och hon upptaterar jätte ofta! Och hon verkar så snäll. Hon känns inte så fejk som många andra bloggar är. + Att jag ÄSLAKAR bloggar om smink och hår och sånt, och då e hon typ den bästa!!! <333 Gillar verkligen den bloggen! Så snälla alla ni som läser nu, GÅ IN PÅ BLOGGEN!!! Jag LOVAR att ni inte kommer bli  besvikna! <333

http://nillananic.blogg.se/index.html



         

Hon är bara så himla coool :)


KramKram!

 
 
nilla

nilla

12 januari 2012 22:09

Tack så mycket! Du är nu med i tävlingen :D

http://nillananic.blogg.se

Ottilia Höglund

17 januari 2012 20:04

Tack Själv! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ottilia Höglund - 17 januari 2012 20:04

HejHej! Jag har inte suttit vid datorn på hela helgen!!!!! känns liite konstigt, men ändå lite sköönt :) Hoppas att ni inte har blivit sura eller nåt :P Bara för att, så bjuder jag på lite bilder :)      Min Gulliga vän Anna           ...

Av Ottilia Höglund - 12 januari 2012 19:09

HejHej! Nu blir det ett litet kort inlägg för jag har inte gjort så mycke idag. Jag fick iallafall gå med hundarna nu på morgonen för att min mamma och pappa har åkt till Gambia :) Lite jobbigt, men jag och brorsan får hjälpas åt med att göra mat o...

Av Ottilia Höglund - 11 januari 2012 18:43

HejHej! Idag var det första dagen i skolan på vårterminen..... :'( Kunde inte jullovet vara liiiiite längre! Men idag har jag kollat på en hemsida så vi ser hur vi ligger till i skolan och så med den nya läroplanen. Och jag tycker faktiskt att det ...

Av Ottilia Höglund - 10 januari 2012 16:50

HejHej!   Igår hann jag inte blogga för att jag åkte hem till min lilla vän Annie. Vi övade lite på låtarna vi ska sjunga i Musik Direkt. Sen kom då Anna och Ariane så vi alla kunde öva. <3 Jag fick äta middag hos Annie för att vi skulle dansa...

Av Ottilia Höglund - 8 januari 2012 16:48

HejHej! Nu ska ni få höra typ världens bästa skämt!!!! - Alla barnen hette Alfred förutom Peter - FÖR HAN HETTE MORGAN!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Ett till: - Det var en gång två köttbullar som var ute och flög, men de...

Sök i bloggen

Arkiv

Presentation


Hej Hej! Jag heter Ottilia och fyller snart 14 år och är intresserad av att fota med min nya Canon 550D !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Senaste inläggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards